Monday, November 22, 2010

sisa sabar masih ada

Salam,hi readers :'(



Harini merupakan hari yang mungkin boleh dikira hari menguji perasaan aku. Luaran mungkin lah aku kelihatan mcm budak yang mmg takde masalah hidup yang serius. Tapi kalau diikutkan perasaan yang dipendam rendam lama yang dah lunyai dan remuk kdalam hati ni, takde istilah yang boleh digunakan untuk menggambarkan keadaan aku.

Dalam hidup yang serba gembira ni, Aku ade family yang selalu dgn aku, mama dan abah yg selalu penuhi permintaan, ade bf yang penyabar dan memahami dan ade juga kawan baik yang aku selesa bersama. Mama, abah, Shakip, mairuz, 'ilmi, fatyn, zyda, najwa and muhammad nasri. Mereka lah manusia penting dalam hidup aku.

Hari ke hari aku membesar dan belajar banyak perkara. Hal remeh, hal serius, hah ape je yang aku tak cuba faham.  Tapi baru harini aku sedar, tak semua orang yg kita sayang, yang kita ambil berat yang kita anggap penting dalam hidup ni lakukan hal yang sama pada kita. NO, NO,NO. Memang aku silap. Tak semua :'(

Aku mengaku aku buta dalam menilai orang yang aku sayang. Mereka yang aku syg cukup sempurna pada mataku. Disebabkan perasaan terlalu sayang tu la aku jadi tak kisah. Di sebabkan tak kisah tu la aku jadi manusia yang cuma berani merintih dalam hati.

Apa je yang jadi, semuanya bersebab. Sebabnya banyak. Kita je yang tak pasti, jadi aku akan cuba ubah salah and silap aku. Aku akan buat apa je untuk tengok kau bahagia, tengok kau tersenyum senang. Moga kita boleh perbaiki hubungan sekarang menjadi lebih baik kelak.

:)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.