Tuesday, November 9, 2010

Eh! apesal ni?

Salam Readers,

Entri kedua buat harini, rasa menyampah dah menebal dalam jiwa. Tak tahu bagaimana cara nak hakis atau kikis perasaan menyampah tersebut. Kalau boleh guna pisau hakis perasaan tersebut mcm kita selalu kikis road tax kereta dekat cermin depan tu, dah lama aku gunakan cara tu.

Aku hairan dan tidak fahan kenapakah 'engkau' suka sangat menyemak, menyamun, menyebok dan menyelitkan diri kau celah-celah kain aku? Apesal ni? 'Engkau' memang dah takde kehidupan atau apa ni weh? Semua kawan2 aku kau nak add, sebok tanya dorg pasal aku. Sebok korek rahsia aku dari diorang. Aku korek hidung pada pukul berapa setiap hari pun kau nak tahu jugak ke?  Apesal kau tak add sekali nenek, atuk,pakcik makcik aku semua? Pergi la add. wall to wall sikit dgn dorg, baru boleh tau pasal diri aku dgn lebih mendalam. Bulu mata aku ada berapa helai pun kau boleh tau kalau kau add saudara mara aku. Pergi lah add, pergi add. Duh! Bikin semak jiwa la kau nih. -.-"

p/s : Dah ade gf buat cara ade gf weh, jangan gatal flirt dengan orang lain. Kang aku sunat kau guna gergaji. Baru tau.

2 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.