Saturday, November 27, 2010

4 days to go!

Salam, hey hey <3

Graduasi. Yesssss, yes. 4 hari lagi tibalah hari konvokesyen. Usaha memaintainkannnn.. ehh tak, cuba untuk meningkatkan pointer waktu di UiTM Kedah takkan bisa dilupakan. Bagi sesetengah orang, mungkin kerja yang dihantar kedai  terus siap dah cukup puaskan hati mereka. Tapi tidak bagi aku. 3 tahun bertungkus lumus dengan bantuan kawan-kawan yang sangat sangat sangat baik hatinya dan lecturer yang membantu aku menyiapkan kerja-kerja yang cukupppp memuaskan hati, aku dilahirkan dengan sifat cerewet yg terrrrr amat sangat. Jadi tak hairanlah kalau aku sememangnya buat kerja TERlalu lembab. Bukan lembab sikit, tapi lembab banyak. Kawan-kawan bisa stress dengan perangai cerewet aku ni. Sorry ye korang, aku susah nak ubah tabiat cerewet ni  -.-"

Atas apa aku berdiri, sudut mana aku duduk, kerusi mana aku bersandar harini semua atas ketentuan Allah S.W.T. Hanya DIA yang mampu menentukan segala yang kita usahakan berjaya atau tak. Alhamdulillah :')

Mama abah, kawan-kawan.T H A N K S  KORANG SEMUA! <3

Moga kita sesama manusia bisa berkongsi apa yang kita tahu dan mencari untuk menambah apa yang kita tak tahu. Aaamin.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.