Sunday, November 21, 2010

Sila nyatakan permintaan

Salam, hey hey hey :)

Ok, aku tau ni entri kedua untuk harini. haha.Ni la jadinya kalau dah rajin. Bila sampai sawan malasnya,Ya ampunnn, mmg benar-benar pemalas budak ni.

Bila ingat balik malam aku keluar dengan fatyn and zida tu pasti senyuman aku lebar melebihi cuping telinga. Bukannya apa, cuma aku happy sgt berborak sampai nak putus urat leher ni. Semua bebanan kat kepala ni hilang bila jumpa bestfriend yang paling disayangi.

The best mirror in the world is an old friend.

Kalau diminta sila nyatakan satu permintaan buat sahabat, saya akan minta semoga fatyn, zyda and najwa kekal menjadi sahabat sejati saya buat selamanya. Aaamin. Untuk kawan2 yang lain, saya sayang kalian. Terima kasih atas segala pertolongan dan pengorbanan awak-awak semua  <3


xoxo. frh <3




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.