Tuesday, November 9, 2010

go farah go!

Salam, hello readers :)

Cuti sem aku dah bermula, apple pie akan pulang ke Kuantan. Kalau aku ada magic, aku nak pindahkan Kuantan letak dekat Pantai permai. Tapi ternyata, aku mmg takde magic. farah kecewa*

Takpela kan, jauh sikit cuti sem ni. Konon-konon bangkitkan rasa rindu. HAHAHA b-a-n-g-k-i-t! Fuhh, nama kuih semua masuk sekali. Ok, kembali pada tajuk entri ni. " Azam cuti sem " ececey, cuti sem pon ada azam si farah ni, rasa mcm geli je.  Aku berazam utuk kurus cuti ni. Najwa pencetus azam, terima kasih tak terhingga buat najwa sbb mengingatkan aku yang aku memang dah gemuk berisi montel gontel ape tu semua. Kalau aku gemuk comel takpe, lalu lagi lah orang nak hadap. Masalah sekarang ni aku gemuk mmg tak comel. Ok, mmg patut berazam*

Taknak turun banyak, 4kg je nak. Kurus sangat tak seksi lansung. HAHAHAAHHAHAHA alasan kan*

Time ni baru nak selak buku peribahasaaaa, " Nak seribu daya taknak seribu dalih ". Tiada lagi alasan OK, nanti apple pie bebel. Tercabut telinga siap keluar darah lagi. Ada azam, perlu juga ada usaha. Konsisten, berdisiplin, and percaya pada diri. Tolong lah wahai nafsu makan, jangan terlalu menggoda. Saya tak tahan bergetar-getar jiwa ni. Kesian kat saya ya? :'(

Good luck untuk diri sendiri! :D
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.