Tuesday, August 16, 2011

Yang ini mmg kena pakai pendakap.

Assalamualaikum, hello readers :)

Buat pengetahuan awak-awak, gigi depan saya memang berbentuk pagar taman perumahan. Maksudnya 'jarang'. Kasihan terhadap diri sendiri rasa rendah diri bila nak menggedik depan camera. T_T
Sepanjang belajar di kedah, aku tak pernah lupa pakai kad matrik bila keluar. Ahh skema tak skema la kan, sbb gambar dekat matrik kad tu comel je la aku pakai dia. Lain pulak ceritanya dengan kad di s.alam ni. Aku rasa gigi aku tersangatttttttttttttt la cannot go untuk kad matrik ni di gayutkan kat leher aku. tehehe. Tapi lama-lama aku rasa, takpelah. Gigi jarang tu comel apa. wah kemain nak sedapkan hati*

Tadaaaaaaaa! ^_^

Bila nak pakai pagar besi ni ;o

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.