Saturday, August 27, 2011

Entah mengapa.

Assalamualaikum, hi there :D

Sedang semua orang enak dibuai mimpi indah, aku pulak sibuk menatap gambar-gambar lama. Bajet kalau tengok gambar tu, boleh la pergi zaman tu balik. Kau ingat kau dengan doraemon tu kawan baik ke farah, dia ade pintu ajaib, kau mana ada*

Entahlah wahai hati, rindu yang menggunung saat bergelar pelajar di uitm kedah. Masa 3 tahun dekat kedah aku rasa sangatlah lama. Benci dan menyampah dengan bau getah, kelat tekak nak makan kalau angin sekali lalu bawak bau getah. fuhhhh, menyengat tak ingattt punyah! -_-

Bila tengok foto umur 18thn - 21thn proses nak membesar semasa dikedah, mahu aku gelak sampai berjurai air mata. Rupanya part 1 masa baru daftar di merbok, aku seorang yang kurus. HAHAHAHA aku pernah kurus rupanya ;p

part 6, class furniture. 10 ketul je acuannya. comel kan? ;)

Tapi janganlah pulak aku cakap rindu kedah, ada di antara kalian yang memasang niat nak bukak ladang getah depan rumah aku supaya aku boleh bau getah buku hari-hari. Takkk takk, aku rindu uitm kedah je. Ladang getah dia aku tak rindu. huu. Tak kira la betapa menyampah dan bencinya aku masa tu selalu tak sabar nak balik kl, rindu kl, rindu rumah kan. Yang aku benci tu lah yang aku sayang sebenarnya. hmm :'(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.