Tuesday, August 16, 2011

Alahai hostel

Assalamualaikum, hi readers :)

Diam tak diam dah setengah bulan kita menjalankan ibadah puasa kan kan? Esok lusa dah raya, yehheyy ;)
Dah 4 tahun aku tak berpuasa penuh dekat rumah sendiri. Dulu dekat Kedah lepastu S.alam. Memandangkan kerajaan M'sia ni baik bagi kitorg cuti 4 bulan, maka dapatlah berpuasa dengan abah dan mama tahun ni.
Belek punya belek gambar lama, ade pulak terselit gambar hostel. Rindunya nak duduk bergumpal dengan najwa dekat Masria & Seroja.. Rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu gilaaaaa. Berebut-rebut bilik air, menahan nak maki muka org memekak dekat luar bilik, rindu nak kena kejar monyet masa lepas mandi. Phewhhhh. Dah duduk rumah sewa baru aku sedar betapa perasaan rimas tu ada segenap ruang hati aku. Kan best sem depan boleh apply kolej balik :'(

macam ni  lah dia, anak dara tak kemas. on9 je keje

Eleh takyah nak purple sangat la

shaishh _-_

bik, tolong kemas bik

Budak AD mana pernah guna meja tulis. huu ;p

Gambar akhir2 sem berkemas nak balik la ni, tak kisah la macam mana sepah pun bilik tu hakikatnya aku rindu kehidupan kolej dan bukannya rumah sewa. Kalau duduk seroja lagi, monyet seroja nak kejar sampai bilik pun takpe. Aku tak kisah hahahaha. Jemput dia masuk makan-makan kacang kat bilik pun takpe :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.