Wednesday, August 17, 2011

Nie nak dodol. Eh tak, dia mintak doodle :)

Assalamualaikum, Hi readers :)

Happy birthday Nie sayang! Lambat sikit postnya la haih. Sorry. Babe, kau dah tua. sebaya aku dah. Jangan dikau perasan muda beberapa hari dari aku. Terpaksa aku akui makin tua makin cantik si putih melepak bak tepung cap sauh ni dia. Sorry sayang, takde hadiah special dari hamba yang lemah ni. Mintak simpati*

Subuh-subuh aku dengan baiknya tak tidur lepas solat, golek-golek atas katil mencoretkan lukisan omey buat sang pari-pari yang turun ke bumi menjadi teman dunia akhiratku. Ini dia doodle untuk birthday guwrlz           ( HAHA takpe ke babe aku eja guwrlz macam ni? Mesti tersiat-siat kan hatimu membacanya )


Eceh siap on lampu tu bukti lepas subuh lah konon

Frame pink yang omey ni khas untuk si penggeli pink macam Fyna rashidah Tengku Dian

True friends are like diamonds, precious and rare.
False friends are like leaves, found everywhere.
 

Happy Birthday BFF! :)

2 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.