Tuesday, August 23, 2011

Ini mulut orang bukan mulut kambing.

Assalamualaikum, hi there ;D

Begini la ya, saya ni tak suka cari gaduh ke apa. Dah membesar sihat tubuh badannya, akal pun dah panjang  kalau nak dibandingkan dengan 7 tahun lepas dimana saya budak hingusan lagi. Jadi saya secara rendah hatinya, berharap janganlah timbul isu hak ke apa dekat sini. Sebab, ini blog saya. Saya yang bayar bill internet, laptop pun saya beli guna duit mama, bukan duit awak ke apa. Tak manis lah kan kalau kita baca blog orang lepastu sesuka hati nak menceceh dekat orang lain. Tak salah nak bagi pendapat, tapi isu hak ke apa tu tak berapa nak best la. Sbb ikutkan hak, saya pun ada hak nak menulis mahupun bersuara. Sebab saya manusia jugak, mulut manusia memang susah nak tutup wakkkk. Kalau kambing lain lah cerita. Senang je saya tapekan mulut dia. Takde mengembek-ngembek dah. Kan kan? Kalau lah ada apa-apa saya TERguris mahupun TERobek hati dan juga perasaan awak, di bulan yang mulia ni saya minta maaf ya. Lepasni janganlah penat-penatkan diri lagi baca blog saya kalau tak suka. Nanti tercetus pulak lagi idea HAK kerakyatan awk tu. Eh kerakyatan pulak,  hak menulisssss. Nak rasa tak puas hati biarlah bertempat ya :')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.