Monday, August 22, 2011

Sorry telinga, kau terpaksa dengar.

Assalamualaikum, hi there :)

Since aku dengar 'stereo hearts', terus tersuka. Eh ter pulak, kasihan dia bunyi seperti aku terpaksa suka je. Maka  lagu tersebut terus aku download bagi melengkapkan koleksi lagu kesukaan pengubat jiwa ketika lara. Lara sangat pun tak boleh jugak faya.tsk* Kalau ikutkan hati dan perasaan, memang taknak dengar banyak kali sebab takut muntah akibat muak dengar lagu yang diulang berjuta kali. Tapi entah kenapa aku boleh dengar lagu dia 94kali. Yelah kannnn, siapa suruh iTune ni sibuk nak bagitahu dah berapa juta kali aku dgr lagu ni. Parah parah. Kasihan telinga aku menderita, kalau merempit ats jalan raya ni dah koma agaknya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.