Wednesday, December 1, 2010

Balai Seni Lukis Negara

Assalamualaikum, hello readers :)

Minggu lepas bubu terbang dari kuantan ke KL kerna beliau ada urusan dengan Balai Seni. Bukan urusan main doktor-doktor atau main mak-mak dengan balai seni, ini urusan yang lebih penting. Tahniah saya ucapkan atas kejayaan dia dan rakan-rakannya. Saya ada satu permintaan, sila bagi saya sijil yang awk dapat tu. Takde sijil, takmau keluar dating 6 bulan. Ini peringatan terakhir yg berbaur ugutan dari saya untuk awk ye imi ;p

Saya malas nak cakap banyak ( susah nak percaya bukan?) , bagi saya sijil awk. Baru saya pulih seperti sedia kala -.-"

mengada. lempang sikit boleh?


lukisan tu takde la tinggi sgt syg oi

hebatnya pelukis ni :'(      jeles*

Kiri lukisan, kanan gergasi. 


dah dah la tu yangg

etc

Famili besaq

Makan sapu tangan pun jadik la

20sen 


Ok, dah selesai upload gambar yang seciput :') 
thanks imi sayangggg, terima kasih juga buat si pengambil gambar-gambar <3



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.