Wednesday, December 29, 2010

Inilah balasannya

Asslamualaikum, hellohello semua :)

Bunyi hello dua kali tu mcm-gembira-je-kan =D

Okay yang pertama aku nak bagitahu perasaan aku. Perasaan yang datang tak diundang ni. Jangan nak berbelit sangat farah, kena tendang nanti* Rasa macam tak percaya, sukar nak terima dan $%^&*#! Dulu kala masa muda-muda aku rajin duk gelakkan kipas susah mati pelakon korea / jepun. Masa diploma dekat kedah dulu aku mula la terjebak sikit demi sikit dengan cerita korea /jepun yang bila kite tengok bak berada di awang awangan. Auwww-kau-sungguh-mengada-lah-farah. Orang lain tak rasa terbang pun kalau menonton cerita korea/ jepun. kau seorang je yg berperasaan luar kebiasaan manusia. Tak payah nak terbang sangat la kan wahai si gemuk pendek + hitam. Bagaimanalah budak seberat farah ini boleh ade perasaan terbang terbangan di awan tinggi. Mustahil mustahil T_T

Ok, kesimpulannya aku dah mula menyelitkan diri aku dalam kalangan kipas susah mati cerita korea/jepun tu. Hishhh ape ni farah, berpegang teguh la sikit dekat pendirian kau masa muda dulu tu. Tak tak, disebabkan ketampanan wajah si hero, kecantikan wajah si heroin maka aku berpaling tadah. Maaf, manusia boleh berubah. Jadi aku berubah meminati benda yang aku tak minat dahulunya. Bukannya salah pun kalau nak jadi peminat mereka, aku takkan dipenjara seumur hidup kan kalau meminati mereka? Tak kann? Okay dah, semua patut diam. Secara rasminya aku terasa diri amat-mengada-kerna-meminati 'jang geun suk'. <3




Eh dah dah. Minat tu minat je la, takyah over sampai nak pergi korea nak pergi melamar mamat ni pulak kan. Sah-sah la kena reject.  ;p




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.