Saturday, December 25, 2010

ipoh ; wedding abg shah ; gua kek look tong

Assalamualaikum, hey readers :)

Entri ipoh ni aku malas menaip. Jari lenguh, nanti bengkak habislah jari aku yang gemuk pendek ni. Maka aku hanya mempamerkan foto dan sedikit ulasan. wahhh keman lagi ulasan kau kan farah*

Perjalanan ke Ipoh dimulakan dengan bacaan Bismillah dan doa naik kenderaan. Baru 5min dalam kereta mata dah kuyu. Berat sungguh mata biarpun tidak memakai sebarang bulu mata palsu. Kalau macam ni elok tinggalkan je budak nama farah ni dekat rumah. Kuat betul tidur giant seorang ni  -__-

Entah datang dari mana kereta banyak ni, nak aje aku amek kereta-kereta ni simpan dalam kotak.
 Orang nak balik kampung dia nak  jugak. Heishhh. tiba-tiba emo*

KL 101. Haih MR 'H' comelnya awk ni. Tak tak, bukan lori sebelah tu.
 'H' yang hitam gagah tu ;)

Baik sungguh, 110km/j pun tak sampai. Ini terpaksa*

Tak dapat Mr. 'H' tu, 'H' yang ini pun jadi la kan :'(

Sampai-sampai terus pergi gua, cari kelawar la buat sambal tumis ;p

kenapalah budak ni -.-"

serasi bersama, jemput hadir ke perkawinan poyo dan joe :p

gajah geli ketiak

cubalah matang sikit

bubu, diri sini bu ;D

eh eh mengada tergelincir pulak. nasib baik gajah tak himpap boyf dia -_-"

dakwat camera habis dah

yang ini juge

hilang kesopanan bila kena candid

mengumpat sikit-sikit

r-a-b-u-n. okay ni tipu*

takyah berlagak perwira la  ye syg. perwira x pakai seluar jeans ahh ;p

kemain semangat lagi budak ni bercerita.Ya kawan-kawan, bercerita.
 Ini bukan gaya menyanyi atau berpantun.

Pasar pagi, aku lupa nama pasar tu



rempit tu beraksi depan bas pulak kan*

orang pakai biru aku je magenta. 

kite sayang awk. lebih banyak dr duri kaktus awk ;D

depan masjid pun jadi

baby tu, kalau  aku dpt lambung dia.
 aku lambung tinggiiii tinggiiii sampai tersangkut kat ats. grr grr



tokmoh jangan rapat2 moh, nanti ilmi amek gambar bergegar2 sebab jeles. HAHAHAH

<3

emma & shah. Bukan, bukan shah yg kahwin.
abg dia, dia pakai mengalahkan pengantin. confuse tetamu dibuatnya*

Satu class

Alahai terbang-terbang kain. Igt seksi sgt la tu? ceit -.-"

jangan curi telur saya, jangan curi! tolongg, imi pencuri telur. =O

terimakasih ye shah :)

mana ade camera kat pp ilmi, apsai pandang situ. gatal nohhh ang ni farah
kek look tong

megaminddddddd ;p

banyaknya ikan. goreng boleh, asam pedas boleh,masak lemak cili api nak buat dua periuk.
 hmmmm. masak ape lagi yeee #$%*()(*&

muka sebelum balik

okay bye gua, bye ipoh and bye bye bye ikan.
tak boleh dah berangan nak masak mcm2 lauk :'(
Macam panjang je entri aku kali ni, kalau ade 400 gmbr dlm camera tu 400 400 tu aku upload. punye la pemalasnya nak menulis kannn -.-"

Jumpa lagi, till then. salam. xoxo <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.