Sunday, December 26, 2010

Farah curang!

Asslamualaikum, helloooooh readers :)

Tajuk entri macam gatal benar je bunyinya. 'Ilmi b. Rosli, anda tidak perlu resah gelisah gundah gulana kerna saya bukanlah curang dibelakang anda. Curang disini antara saya dan Mr. Clinique happy heart saya -__-

Kalian semua tidak tahu betapa  aku mengasihi Mr. C. Dari zaman hingusan ( takyah nak berhingus sangat la kan farah) okay okay tukarlah, sejak dibangku sekolah aku selesa dan amat setia memakai Clinique happy Heart. Biarpun harganya tidaklah semahal perfume orang lain, tetapi wangian menusuk peparu tu amatlahhhhh sesuai dengan jiwaku. Sedang hangat aku bercinta dengan Mr. Clinique aku tu, muncul puleeee True Star Tommy Hilfiger cuba menggugat kesetiaan aku terhadap Mr. C. OK fineeee ahhh, aku mmg tak mampu menahan getaran bau true star tersebut maka tercuranglah aku terhadap Mr. C. TER okayy? Tak sengaja. Biasa laa aku kan insan biasa, tak lari dari kesilapan  -__-

Satu sem aku bersama True Star, tiba-tiba TERinduuu clinique. Sekali lagi aku berpaling tadah. HAHAHAHA rilek la kan, baru tukar dua kali. Belum 2 puluh juta kali. Err, 20juta kali curang? Durjana benar bunyinya*

Pertama dan bukan yang terakhir. Kasihan kau kan -_-

Eih ape ni pink lagi ni. Farah, tabiat ini sungguh menggeli gelemankan okay T_T

Kusangka panas hingga ke petang, ohhh tidak sampai rupanya.  Lepas lunch dia hujan. Kasihannn T_T
Tukar lah tukar. Beli balik clinique happy heart aku tuu. Beli banyak-banyak nak simpan bawah katil atas meja tulis dalam laci almari dannnnn kabinet. Takmau yg lain dahhhh. Kali ni mesti betul-betul kena setia terhadap yang satu ni. Ehemmm. 

Bertahun tahun tahun punye tahun lamanya aku duk mengheret Mr. C kesana kemari, duk sembur sana sembur sini akhirnya aku sedar rupa-rupanya hati aku tidak tetap. Aku sukakan Be Delicious DKNY,



&& aku sukakan Tresor in loveeee :)

Okay yang ini nak bagi <3 <3 <3 banyak-banyaks!
 Wanginyaaaaa dia, rasa  mcm nak kawen je dengan tresor.
Nasib baik kau ni perfume. Okay gatal*

Okay habis dah, thanks baca belog saya! <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.