Friday, February 11, 2011

perlu guna batang mancis

Assalamualaikum oh heyy readers :)

Fuyoh rasa macam minggu ni kehidupan sedikit huru hara. Tunggang terbalik macam kena lanyak lembu gilaaaaaa. T_T

Hari jumaat yang mulia ni baru la dapat nak berpeleseran dengan laptop sendiri. Pergi godek-godek fb, pergi google2 style tudung baru. Cantiknya org lain pakai aku try sorg2 depan cermin tapi macam nak  gelak tengok muka sendiri silap haribulan cermin bilik pecah habis najwa suruh ganti balik. Thehehe

8 pagi - 10 malam class kalau hari-hari mahunya lunyai muka aku macam kertas pasir. hmm.
Rasa macam setiap malam takde lagi dah mimpi ngeri sebab hari2 takleh tidur, buat kerja guna mancis. Guna mancis ni bukanlah macam korang sangka aku pergi bakar mata sendiri ya? aku cume menyengkang mata guna batang mancis je. Itu pun bukanlah yang betul-betul. Kena tahan mata tak tidur tu ibarat menyengkang la bagi aku hehe. Sengkang je la mata bagi tak tertutup, kang lelap esok pagi bangun  tak pasal-pasal kena bunuh. Tak siap kerja pun kena bunuh sekarang ni melampau betulkan? -__-"

Okay takpe yang pastinya kerja dah siap dan aku tak dibunuh. Alhamdulillah. Yehheyyyy! :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.