Friday, February 25, 2011

Dear bby,

Assalamualaikum, heloh meloh readers :)

Sepanjang berpacaran ni, 'ilmi sayang dah banyak belajar apa yang aku suka and ape yang aku tak suka. Terima kasih sebab banyak bersabar semata-mata nak kenal hati budi b ye syg? :)

Harini konon-konon macam tergerak hati nak kemas sarang kuntilanak ( bilik di rumah sewa ) aku terpandang hadiah bubu bagi. Hari-hari pandang bende tu hari-hari jugak la aku rasa 'ilmi ni tersangatlah comel. HAHAHAHAHA statement perasan apekah*

Hadiah yang dibuatnya sendiri mampu buat aku senyum sampai rabak bibir mungil ni.


thanks syg. pandai sayang buat.Kemas dan teliti.
'Ilmi versi perempuan. Hebatnya syg boleh bertukar tukar fuyohh

Janganlah kalian tanya mengapa aku suka benar bergambar dekat tepi-tepi laci biru itu. Memang dah jadi tempat fav. Tak boleh hakis dah perasaan fav ni. Thehehee



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.