Tuesday, February 22, 2011

tangkap-tangkap gambar part I

Assalamualaikum, hello hello readers :)

Alah alah rindunya aku dekat belog bersawang ni. Sorry ya lama tak update maklumlah dah minggu ke 9 sesi pembelajaran di uni, maka aku kena la bekerja lebih pulun. Janganlah korang rasa geli menyampah dekat aku hanya sebab aku buat belog tapi tak sempat nak update. tsk

Bila otak dah letih pulun bagai nak mam*** buat kerja, mulalah angin meroyan hinggap kat kepala. Inilah hasilnya bila terjumpa camera , make up iema, najwa dan melah. Satu rumah tak jadi kerja duk main mekap-mekap. Kalau kecik-kecik dulu gua suka main mak-mak, kawin-kawin, doctor-doctor tapi sekarang tak lagi. Sekarang gua suka main mekap-mekap.

Tadaaaaaa, special thanks pada najwa, zurr, ima dannn melah  <3

KAR 01#



KAR 02#


KAR 03#


KAR 04#



KAR 05#



KAR 06#


KAR 07#



KAR 08#





KAR 09#





Lepas ni nak main tangkap-tangkap gambar lagi. * Tudddiaaaaa ayat takleh bla tangkap-tangkap gambar.

Till then, jaga diri ye kawan-kawan. Byee ;)

1 comment:

  1. nice potraiture.

    KAR 04# and KAR 05# mmg cantik compo dia. layak dpt markah penuh.

    keep it up. =)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.