Tuesday, February 1, 2011

bertutorial kejap

Assalamualaikum, hai semuaa :)

Hari ini hari kedua dapat bersenang lenang bersyurgaloka dirumah, kerja sekolah sedikit pun tak di sentuh lagi. Biasa la aku memang bukan dalam golongan rajin, pemalas tapi cerewet dan teliti dalam membuat kerja tu baru tepat menggambarkan diri aku. HAHA camne lah minah ni, pemalas tapi teliti* haishhh T_T

Dari hari tu  lagi aku teringin nak layan tutorial mekap-mekap dengan cara nak pakai hijab. Baru harini semuanya tercapai. Whoahh kemain banyak lagi sampai aku tak tahu nak belajar yang mana satu. So akhirnya aku pilih pengajar yang paling cute supaya senang sikit lekat kat otak aku ni. Maklumlah,kurang bijak, lambat lah sikit tangkapnya. thehehe

Sedang semua orang sibuk bagai nak mati mengadap kerja sekolah, aku pulak kemain pulun duk belajar lilit selendang dekat kepala. Huish besaqnya kepala aku lepas main lilit-lilit. Macam ade ketumbuhan pulak rasanya. Minah arab ni yela cantik duk lilit-lilit kepala besaq, faktor hidung dorang mancung macam boleh sangkut hanger kat depan tu pun dah kira bonus tau tak. Memang lawa ah kan kau lilit apa pun. Sampai kat kepala aku entah apa la rupanya kan -__-

Kay takpe takpe, nanti aku cuba dulu. Pastu pastu aku upload hasilnya ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.