Friday, April 12, 2013

Wai wai tell me wai

Assalamualaikum, hello readers :)

Tajuk entri macam orang kena tinggal laki. Alhamdulillah hbgn aku dgn si boyf baik-baik je walaupun aku selalu busy mengalahkan rosmah m. woops. Sebagai manusia biasa yang memang takkan pernah lari dr kesilapan, apa yang aku boleh harapkan dlm hbgn ni biarlah ia kekal hingga nafas yang terakhir. Aku tak suka  nak riak or takbur berapa lama aku dengan pasangan. berapa gembira aku dengan dia, kerna hakikatnya Tuhan tu boleh tarik semua yang kita ada bila-bila masa tak kira siapa.

Tuddia mukadimah jumaat kay chuols. Aku tak kerja today, so-oo yayyy! Niat di hati nak siapkan doodle bestfreng. Ieka lokman pasti menanti dgn penuh rasa penantian nyanyian blackrose. eh? blackrose ke?
Dalam minggu ni serious aku takde idea lansung nak conteng arang ke muka? eh. tak. Takde idea lansung nak doodling. Ieka nak minggu ni tapi tak siap laaaaaaagi. Apa aku nak nyonteng ni. sobs. Tukar getah braces ni bikin aku pusing. Gusi terasa berdenyut bahkan gigi terasa mahu tercabut. Ketat betul dr zarita dera gigi aku. Idea, janganlah cenggini. Demi bestfreng aku kau kena muncul jugak. tsk. Selalu tengah makan pun idea ada, tengah mengemop lantai pun idea doodle tu ada. Minggu ni tiba2 buntu. Ahhhh wai oh waiiii. Adakah punca ketandusan idea kerana aku telah berkelahi dengan segerombolan minah rempit? -__-


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.