Friday, April 26, 2013

Gembira bukan kepalang

Assalamualaikum, heyyo readers :)

Salam jumaat buat semua. Aku baru perasan, kalau aku update blog hari jumaat kan mesti aku berkobar-kobar mendebarkan. Kobar mendebarkan? Ughh tak sedapnya bunyi! Tak boleh jadi cikgu bahasa ni. Mesti kena demam denggi malaria semua student aku ada cikgu macam ni.

Yang sebenarnya aku nak coretkan rasa gembira di hati. Gembira bukan kepalang. Serious sampai sekarang aku tak faham kenapa mesti gembira bukan kepalang. Bila tanya mama, mama cakap malas lah nak explain sebab dia terror sangat. Malas nak tunjuk kehandalan bahasa. Kay foineeee maaa -__-

Mmm, lantak la gembira bukan kebatasan ke kepalang kuning ke. I don't care. Wooopssss. I don't care I don't care perlahan sikit. Nanti ada orang terasa, tak pasal-pasal TL twitter dia penuh makian hamunan cacian pasal aku. Namo namo, titew tak shukew cawik gaduh dengan kakak-kakak kawasan. HAHAHAHAHA. Takpe akk-akk semua boleh guna ayat I DON'T MIND dengan DO I CARE kalian tu. titew plomish tak bahan dah lepas ni. kekekeke

Haaa tengok tu, merepek sampai 3 paragh. *lempang muka sendiri sampai biru. Aku gembira bukan sebab apa, cuma sebab jualan shawl kami boleh habis satu batch less than 20mins! ALHAMDULILLAH. Rasa lepas ni macam nak buat beli 3 shawl free 1 shawl. Hmm, kena nantikan hasil perbincangan dgn najwa and fatyn ni hihi. Beautiful ladies out there, kitorang ni bisnes sebab nak kalian kelihatan pwettayyyyy selalu dengan pattern and design yang kitorg carikan. Happy gila kot bila tengok wanita sarungkan hijab yang cantik di kepala. Haih. Susah nak describe perasaan ni. Tapi memang kalau nak bagi satu ayat untuk perasaan aku terhadap bisnes yang kitorg jalankan.

 "KAMI SANGAT GEMBIRA KALIAN KELIHATAN CANTIK BERHIJAB"

wahhh, kami sangat gembira gihtewww. hihi. Yes tu lah yang aku rasa saat ni. Bila kita pilih corak tu eventho ada mata org nampak tak cantik tapi yang paling penting niat dekat hati memang pilih corak shawl tersebut untuk semua orang yang memakainya nampak cantik. 

Kepada semua customer yang setia and percaya dengan we ols, berjuta lemon terima kasih aku ucapkan. Muahhhh! Thank you sayang-sayangku :-*

Ok nah nak share gajah comel banyak warna sedang mempamerkan diri di sunway pyramid. Beranikan diri try warna yang tengah in. Lets lets!





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.