Friday, April 19, 2013

Menduyungkan diri

Assalamualaikum, hi readers. Salam jumaat :)

Setiap kali pergi wedding mesti aku tak ada baju majlis rasmi. Amboi. Rasmi terus u ols. Tu lah rasa sangat kasihan dengan diri sendiri, sedih jangan cakap. Sedih bukan kepalang bila lihat orang lain boleh pakai baju cantik mengerlap ngerlip pergi wedding. Walaupun lah aku memang tak bernafsu pun nak pakai liplap liplap. hewhew. Selalu kena pakai baju pergi class, eww sangat kan. Baju corak comel-comel warna taknak kalah. Tak nampak dewasa lansung. Boleh muntah sangat dah kalau belek balik gambar pergi wedding org dgn berbaju class. Yeckkkkk -__-

BUT NOW..
aku tak perlu bermuram durja lagi,

KERNA..
aku dah beli 5 helai kain mermaid untuk bekalan masa hadapan. Walaupun aku tahu ini lame and tersangat outdated tapi aku nak bagitahu jugak aku ada 5 color kain mermaid. nyohohoho.

Tuddia kawan-kawan sekolah semua dah membesar dengan dewasanya :-O

Fatyn selalu jadi mangsa peragaan. Thanks boo

Hmmm. Next..siapa punya wedding? sila jemput aku. Akan ku hadir dengan kadar segera. <3



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.