Friday, April 19, 2013

Budak sekarang dah advance

Assalamualaikum, hi readers :)

Memandangkan esok cuti, dengan ini aku secara gembira dan tanpa sebarang paksaan membuat keputusan menhapdet blog tershayang. shayang shangat shambil nyanyi lagu shae. *vomit. Siang tadi aku pergi servis kereta dekat Perodua Jln Tandang, PJ. Ada seorg abang ni dengan anak dia tgh berborak dengan sorg pakcik ni sementara tunggu kenderaan masing-masing diservis. Ecey ayat aku macam dekat kaunter pertanyaan lanjut pulak. Tsk. Berbual punya berbual, secara tak sengaja aku tercuri dengar perbualan mereka. Pakcik tu muka penuh rasa kesal menceritakan duit dia hilang dekat mekah 2k duit malaysia. Abg tu pun bagi respon yang sungguh-sungguh rasa simpati. Tiba-tiba anak lelaki dia yang umur lingkungan 5 tahun tu dengan tenang berkata, "Pa, pakcik ni hilang duit RM2000? Kalau tak hilang tu dah boleh beli Iphone satu kan papa kan..Ish rugi betul.." Nak terkentut aku dengar budak kecik ni membebel pasal Iphong. hahaha gila wei tahun 2013 budak umur 4 5 tahun boleh tahu nak buat apa dengan 2k. Entah macam mana la zaman anak aku nanti. Hmm T_T

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.