Monday, December 31, 2012

Walaupun..

Assalamualaikum, helloh :)

Entri kedua, hoyeh rajinya anak ajelannn. Memang rajin tak boleh disangkal lagi dah. Mengantuk tapi mata tak boleh lelap. Ni penyakit apa? Kencing manis ke ni? Woish mulut kau farah, mintak dijauhkan okayyyy. Bila ada masa nak mencarut panjang-panjang dekat sini idea pulak kering kontang. Takpe baybehhhh, biar jari aku menaip dengan sendirinya tanpa di paksa.

Aku kemas lappy tadi, bersepah gambar aku dengan fatin. Ya Rabbi teruk budak berdua ni, folder gambar aku je ade beratus. Dalam beratus tu setiap satu folder ade lagi beratus gambar. Huyo macam tagline zalora pulak aku rasa. Beratus jenama, beribu gaya. Haa tah mcm mana tah bunyi lebih kurang la tu. Boleh korang congkak? Tak farah, bukan congkak tapi congak. Haaa boleh? Banyak bukans? Seram ok tengok muka sendiri ada banyak gila and besepah sana sini. Euwww. Kenapa lah penyakit gila camera ni menular dalam diri aku? wai wai wai. Aisehhmen aku bukan bajet diri ni cantik ke apa nak bergambar sampai berjuta lemon tapi hakikatnya aku mmg suka camera. Tak boleh buat apa dah. Cuma yang paling aku tak suka kalau yang si tukang ambil gambar aku tu manusia yang bergelar lelaki. Ahhh, sangat tak suka. Oleh kerana setiap kali depan lensa camera aksi aku bersama teman seperjuangan ni ibarat aksi minta kaki size 10. Maka aku lebih suka kalau kitorg bersusah payah ambil gambar sendiri. Paling teruk pun, diri sendiri muntah dalam diam tak melibatkan orang lain. Tak gitu fatin kekasih hatiku?



Menyusur dengan tajuk entri, walaupun..

I- Walaupun kitorg berdua paling kerap gaduh and salah faham. Tapi dia lah satu-satunya manusia paling aku selesa nak berdamping *dah bunyi seperti jin nak damping dgn org pulak dah

II- Walaupun dia putih aku hitam, dia tetap tak segan jalan dgn aku HAHAHA

III- Walaupun mulut aku bising macam mesin tebu, tapi fatin tetap tadah telinga walaupun dalam tak sedar telinga dia keluar darah dengar aku berceloteh

IV - Walaupun aku jenis manusia yang kuat berjalan, dia je yang selalu sanggup jadi peneman setia. Ecey. Chooo Chweet. Thank you b, I rili laffffff youhh. xo

V- Walaupun setiap kali keluar makan aku selalu order yang pedas (padahal tahu fatin tak makan pedas). Dia pulak order sup jernih jernih. Bila tak tahan sangat pedas, aku ambil kesempatan untuk makan sup jernih fatin. Rasa yang begitu mengasyikkan! Ringan je rasa sup dia. hewhew.Tapi dia tak pernah kisah kalau aku makan makanan dia. Dia je yang  selalu tak boleh  nak telan makanan pedas aku HAHA


Seeeeee, kitorg mmg tak banyak persamaan. Banyak lagi 'walaupun' kalau aku nak cerita. Kesimpulannya di sini, bagi aku perbezaan sikap sebenarnya bukan penghalang utama kita nak kawan dengan orang. Tak semestinya semua benda nak kena sama. Kadang tu, hubungan yang sama sifat ni sebenarnya boleh mendatangkan rasa bosan and hambar. Wahh hambar tu yang tak tahan tu. Kalau Cik Rodziah nampak aku guna ayat hambar ni dalam essay  f5 dulu mesti terpercik air mata terharu dia hahaha. Ok ok, Nak sambung susun folder yang bersepah ni, macam lalang dah tumbuh merata2 celah lappy. Sehingga bertemu lagi di entri lain, Selamat malam dunia. Dhaaaa. xoxo




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.