Monday, December 3, 2012

Aihatechuu mondayh!

Assalamualaikum, helloooo readers :)

Ingat ahad lagi harini, Isnin dah rupanya. 
Monday blues. Aaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhh.
Just once, I wud like to wake up, turn on the news and hear.. 'Monday has been canceled, go back to sleep' Ahhhh. Syurgaloka aku dekat situ. Haishh. Wai wai wai do most people suffer from this horrible Monday feelin'? Mmm -_-

Kerana hari ini isnin, dan aku benci isnin. Maka, aku telah buat keputusan. Keputusan muktamad. Tiada siapa mampu ubah. Aku nak pergi shah alam, makan ayam penyet padang jawa, nak makan 2 pinggan siap tapau lagi satu bungkus bawak balik untuk makan malam nyumm nyumm. Lepastuuuuuu pergi fac yang ku rinduwwww jumpa Puan Salwa hantar design glove aku lepastuuuuu hmm nak pergi berpeleseran dengan bangla-bangla depan kota raya. Mungkin ada di antara mereka yang ambil cuti hari ni. Boleh jugak ubat luka lara aku. *Jauhhh kau menyimpang ni farah. Ni kalau menembak dekat padang sasar ni memang satu peluru pun tak kena. Tsk.

Tak tak. Aku belum tegar lagi nak berpeleseran dengan bangla depan kota raya. Itu ibarat, gali kubur sendiri. Aku ni cangkul pun tak reti nak guna, ni kan pulak nak gali kubur sendiri. Oh no no aiiii very the tak weti okay. Kalau boyf aku baca ni, mesti terpercik peluh dekat dahi dia. Tak keruan hidup dia, gf dia berpeleseran dgn bangla?

Kepada sayangku bahu wangi *if you baca blog ni la kan : Saya acah-acah je tadi, nak bergurau dengan awk. Gurauan jarak jauh.

Kay suga baybeh semua, I dah laparz. Siap dah edit gambar babygirlzx kite ni haaaaa untuk online shopppp. Boleh lah makan dgn senang lenangnya ni haha.

thanks love

Lambat dahhhhh, take care. Nanti update lagi convo part II. Till then,muah! byeee










No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.