Sunday, June 5, 2011

Comelnya kau ni o_O

Assalamualaikum, hello readers :)

Minggu ni aku cuti sabtu and ahad. Fuyoh berpeluh-peluh aku nak percaya aku cuti lebih dari sehari. Ya Tuhan jakunnya aku bila dapat cuti*

Okay okay aku malas nak tersasar, dua hari lepas aku pergi watson beli night cream yang dah habis. Macam biasalah aku memang pengguna setia Olay. Dari hujung rambut sampai hujung kuku aku pakai Olay. Disebabkan kulit aku dengan Olay memang serasi maka aku malas lah nak berpaling tadah. Tengah duk belek-belek produk dekat watson tu aku terbelek pulak pelembap M****** R***. Yang aku teringat dalam Nona dedulu aku tengok minah tu pakai bersih gila kulit dia, terdetik jugak la nak try. Nak try sangat, macam la kulit sekarang ni tak cukup ok. Tu lah dia ikut sangat perasaan, aku beli and cuba produk tu. Baru pakai sehari, esok pagi bangun terus ada musuh ketat bertapak dekat pipi kiri. Ahhhhh ahhhhhh sungguh ku menyampah. Kenapa benda comel ni tumbuh dekat muka?! kenapa tumbuh kenapa?! Ini lah padahnya kalau tak tahu nak bersyukur dengan apa yang ada. Kay ahhh lepas ni aku setia dekat Olay je. Kahwin dengan Olay pastu beranak pinak keluarkan pulak produk Ole-ole.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.