Tuesday, June 28, 2011

Bila faya jumpa pen

Assalamualaikum, hello readers :)

Bila cakap pasal doodle mesti semua orang tau wujudnya benda comel tu kan. Masalahnya sekarang ni aku mengalami penyakit doodle yang teruk. Bila aku jumpa pen hitam pelbagai size mata, aku segera teringat doodle. Masa untuk doodling! <3

Sampai satu saat, James minta setiap seorang Design Logo Checkmate. Dah berhelai-helai / keping-keping yang lain lontarkan hasil idea mereka. Aku baru dua muka surat. Bila James datang menjenguk ke dalam bilik menggelupur tercampak-campak pen aku ke lantai konon-kononnya tengah tekun dan sungguh berusaha  mencari idea untuk Logo checkmatenya. Sobs! Ini semua doodle punya pasal la. Lepas siap satu aku buat lagi satu, lepas siap buat satu lagi. Lama-lama kumpul dah boleh buat wallpaper dekat rumah nenek dah ni. Sheshhh -__-

Doodle yang paling jujur aku suka bila kanak-kanak yang lukis. Semua yang diorang lukis and tulis, jujur. Biarpun kepala lebih besar dari badan, Alien tu mata dia kuyu sebelah, kaki Gajah tak cukup satu, Kepak burung macam terpenyek sikit TAAAAPPIIIII, semua hasil yang diorang lukis semuanya ikhlas dari hati. Alahai tak sangkanya faya suka benda omeyyyyyy >_<!

Tadaaaaaaaaaaaa, ini dia yang faya conteng :)

seronok layan benda alah ni


1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.