Tuesday, January 25, 2011

putih yang comel

Assalamualaikum, helloh redaers :)

Sementara menanti petang yang tak sudah ni, tiba-tiba otak menyampaikan hasrat untuk menulis lalu ingin ku muntahkan disini. Iyaa di belog aku sendiri. Belog sendiri kan, kau muntahkan la ape kau nak muntah -__-

Dari tadi duk google-google product IKEA untuk research class product, mata ni terjeling pulak perabot serba putih, simple dan comel nak mampos yang selalu korang nampak dekat ikea tu. Fuhhh, mata ni kalau dah tengok bukan main lagi angan-angan mengidamnya. Kalau aku ni hidup memang sentiasa freeeee sampai taktau nak buat apa boleh jugak la aku jenguk ikea beli sikit2 apa yang patut guna bulu kat lengan aku ni haaaa. Hias comel-comel bilik tidur tu. Ini masalahnya nak on9 pun tak nyempat-nyempat inikan pulak la shopping perabot comel untuk kamar tidur. Memang tak ahhh kannnnn T_T

Maka budak ni menyimpan dendam*

Siaplah kau, aku sem break nanti lama gila meroyan tu. Aku cari dan beli yang diidamkan tukar semua sampai lebam. Siap ahhhh -__-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.