Wednesday, January 12, 2011

pergi main jauh-jauh

Assalamualaikum, helloh readers.

Kini kehidupan gembira bersama teman-teman baru yang menjadi penghuni sebumbung denganku. Kehidupan yang masih busy tapi tidak lupa merasai susah senang gembira gelak ketawa berderai perut sama keluarga, bf, bff dan musuh-musuh ketat. Aku tersangat hargai semua yang aku miliki sekarang. Jadi bagi sampah-sampah sisa buangan seperti seseparuh manusia diluar sana, aku merayu. Carilah kehidupan kalian sendiri. Aku terlalu sibuk, rasa memang takde masa nak angkat sampah macam korang untuk dibuang ke tong sampah. Maaf la ye? Punya lama sabar kalau simpan boleh meletus jugak, cuma tak tahu bila. Kalau tau boleh jugak aku roger-roger suruh kalian bersedia. Rupa lawa tapi hati busuk itu tidak ada gunanya, sama lah dengan sifar. Tau sifar? Alahai, kosong. 0 0 0 0. Dahh pergi lah main jauh-jauh. Saya tak perlukan kawan bertopeng macam awak :')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.