Wednesday, January 2, 2013

Stop being an ass, please

Assalamualaikum, hey readers -_-"

Recently mood aku selalu je tak okay. Baru nak happy, ada je semak samun datang tumbuh dalam kepala ni. Ada yang aku panggil pakcik mesin rumput ni mesin je kepala aku ni kang. Yes I knw masalah memang takkan habis. Tak datang dengan cara ni, dia dtg dengan cara tu. Tapi tu lah, kadang-kadang orang paling dekat sendiri pun suka menambahkan masalah yang dah sedia menggunung ats bahu aku. Hmm, kan best sekarang ni aku baru nak masuk tadika. Mesti tengah happy masuk class, lepastu duduk dekat meja bulat group merah lepastu main kaler-kaler dalam buku mari mewarna. tsk. *angan-angan yg tak mungkin kau capai pada tahun 2013 ni farah. Mmm takpe, tak happy sekarang masa akan dtg mungkin boleh happy? InsyaAllah. Takkan lah sampai ke tua aku nak bermuram durja macam sekarang. hewhew. Tuddiaaaa habis positive dah aku fikir tu. ;p

Haa eh, takpe ke aku nak lari tajuk sikit kat sini, aku rasa aku ni ramai 'pembenci' erti kata lain, haters. Serious do aku mmg tak suka nak musuh musuhan dgn orang. Jangan sebab bf korang yang gatal, aku pulak korg jadikan musuh. Kemon girls ni dah 2013, bawak-bawak lah bertaubat jangan cari pasal and ganggu aku lagi. Jangan buat perangai tahi. Dah tua bangka sangat dah ni nak berperangai tahi and stop being an ass, pleaseeee   T_T

Kalau benci dengan aku sebab aku cantik ke pandai ke, terasa best lah jugak. Ni sebab bf. Euww, sangatlah tak berbaloi kay chuolssss. Marilah kita lupakanlah semua sengketa merepek yang dah lama tercipta tu. Aku tulis ni sebab aku tau korang hari-hari ngintai aku. Igt aku tak tahu lettuw.

Tiba-tba rasa nak post  foto dgn  bestpreng
even mm buruknya gorilla oren ni eee.*Lap air mata skrg.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.