Wednesday, January 2, 2013

Mahu tapi malu

Assalamualaikum hello readers :)

Lovely ladies luar sana, pernah dengar nama dina toki-o? 1st aku dengar nama dia, aku bayangkan dia putih sebab ade nama tokio di situ haha. Tapi walaupun putih aku bayangkan dia besar macam dinosaur. Hamboi dinosaur terus. *teruk imaginasi budak ni. Dgr nama dia yang ala-ala tokyo drift gitu lalu aku pergi google si dinatokio tu. Ade channel dia pulak dekat youtube. Woishhhh. Salah gila sangkaan aku hahaha. Ingat gemuk mcm aku! Selim benauuu rupanyewrs. Emm emm tulah jangan bayangkan org melalui nama tau, nanti salah bayangkan. Haa not naiseeee. Aku pun menganga mulut lah leka tengok tutorial dia. Senang and comel. Beratus vid dia, beratus tu lah aku duk hadap. Gilo. Macam dah takde kerja lain. Walhal dia ajar lilit-lilit je pun. Haish. Aku teringin nak praktikkan. Cuma em em em bila dgn kawan berani lah. Kalau dgn boyf keluar nak pelik-pelik ni yang lomah lutut den. Kang tak kena gaya, tak sanggup aku dgr komen 'membina' dari dia.

Dia pakai putih, menawan je rupa.
Cuba kalau aku yang pakai, mesti  dah kena tumbuk bertubi-tubi dekat muka. :O 


Buat gadis yang suka xperimen dengan gaya tudung. Pergi lawat dinatokio tu. Senang tapi cantik. Takyah guna banyak pin, nanti bocor kepala kalian. Berjurai-jurai pulak darah siapa nak lapkan? jiran anda? haha.  Thanks ey singgah baca kejap, update lagi nanti muah! xo

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.