Friday, January 4, 2013

Lets lets!

Assalamualaikum, hello readers :)

Fabulous fridayh! moga jumaat ni akan jadi hari yang indah buat kalian. InsyaAllah. Mood baik harini, menaip pun tak sonsang hahaha. Before lupa, aku taknak update entri baru pun sebenarnya. Mata dah rabak nanti salah taip aku merapu lepastu mula lah entri panjang mcm warkah berlagu pilu. Kay chuols, dalam tak sedar aku ada ter-sign-up ask.fm harituuuu. Best jugak main menatang ni weh. Main tanya2 tanpa tahu siapa yang tanya hahaha. Berteka-teki sangat kays. Benda tu aku perasan lama dah cuma tak berani nak buat sbb tak mampu nak terima hakikat soalan yang org tanya aku nanti semuanya membunuh. Memandangkan aku dah malas nak ambil kira org nak tanya apa skrg, haaaa please visit :

 http://ask.fm/farahazlan

Tanya apa kau nak tanya, nanti aku jawab apa aku nak jawab. HAHA adil kan? 
*Berdarahlah hidung aku lepasni baca soalan maut musuh-musuh aku. Hmm

Nanti update lagi, later. Now sleep first! take care. Muah! xo

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.