Friday, July 27, 2012

Sakit sikit lama-lama jadi bukit

Assalamualaikum, hai readers -_-

Aku sedang menderita sakit gigi akibat penukaran getah braces yang baru. Haa tu la gatai sangat aih nak rapatkan gigi. Rasakan kau sekali dalam sebulan merasa panahan halilintar sakitnya gigi bagai lautan tak bertepian. Ya rabbi kenapa orang yang menderita sakit gigi boleh melalut begini panjang? Sawan kah? Kay kay taknak mengkerepek dah. Ehh kerepek. Tinggi betul imaginasi terhadap makanan. Buat masa ni, aku sedang bertungkus lumus hampir lemas  menyiapkan doodle untuk kad jemputan bagi menyambut hari lahirku secara kecil-kecilan. Takyah nak kecilan sangat lah kan kau ingat ni baby ke apa. Ini yang ke 23 tahun! Phewww. Tak percayanya aku! sebenarnya dah boleh kahwin dah aku ni. Mood gatal* Yayyy! Berbuka puasa bersama babygirlz titewwwww. Nie, b, zyd anddd bit! Aku sambung update nanti, till then take care. byes! <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.