Friday, October 14, 2011

Mari menjahit ;)

Assalamualaikum, hello readers. It's fridayyyy yohh.

Happy nyaaaaa la kan hari ni jumaat, heaven sangat. Tea time dengan safia najwa, lambat pergi experimental construction. Dah sampai studio TERserempak dengan Cik Linda, dengan cargasnya rasaksa berdua ni  termengah-mengah lari selamatkan diri sebab pergi tak pakai baju sukan. Nak main baling-baling telur katanya kannnn, takkan nak pakai vaa-vaa voom cenggini, oh cannot cannot.

*Macam dah terlari tajuk je ni, ok ok sorry tak sengaja termelalut. Biasa la dah seminggu tak balik jumpa mak bapak. Weng sikit otak ni.

Semalam la kan, kelas ETP. Haaa, ETP tu kelas bisnes-bisnes gituuu. Kau jadi CEO, aku kuli, andddd dia bahagian marketing. Disebabkan kepala kitorg ni dah sebati dengan pen and pencil, tiba-tiba Prof Sherry nak kitorg mengira. Guna calculator ye Prof ye? Haaa memang guna siku la aku tekan calculator tersebut. Biar cepat sikit habis kiranya, takyah guna jari yang 'runcing' ni ;p

Sedang enak telinga mendengar Prof Sherry menyanyi.. eh tak, mengajar kat audi. Orang belakang aku yang kononnya dept. Fash**n ni berbuih-buih mulut berborak dengan kawan dia. Wah bukan main rancak ha-hu-ha lagi dia berpesta kat belakang aku. Nasib baik lah aku tak bawak spray nyamuk, kalau tak.. dah lama aku spray lubang hidung sekoq-sekoq biaq mampuih. Aardvark sangat, penci ai tauhhhhh. +_+'

Tak kira la dept. apa pun, siapa kisah? Kalau boleh belajar design sana sini, kenapa susah sangat nak belajar hormat orang dalam class. Korang tak nak belajar tu kau punya pasal la kan, Go die wehhh go die. Tapi aku yang tak berapa bijak ni, memang perlu bagi tumpuan masa dlm class. Well, aku kan 'tak pandai'. Kena lah usaha lebih sikit, korang lain lah. Memang otak genius tak terkata. 'Genius' sangat kan, tah berapa kali repeat aku pun tak tahu lah. Bengap takleh nak di ajar dah, tahu nak bercakap je sampai putus urat leher pun tak sedar. Eeeeiiihhhh, tak faham betul aku la mulut pungung ayam gred apekah ini. Alang-alang dah menjahit-jahit lah apa bagai tu kan, meh la sini aku tunjukkan sikit skill menjahit aku meh. Tapi taknak la jahit kain, bosan dah la. Jahit bibir pun style jugak kan? ;D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.