Saturday, October 15, 2011

Kacang spendah.

Assalamualaikum, oh heyyyy readers :)

Entah apa lah agaknya yang korang fikir entri spender aku ni kan.. Spender? Sangat euwwwhhh bunyinya. Hehe bukan nak cerita spender brand apa ke, ade renda-renda ke tidak. Bukan, bukan. Yang membuatkan aku nak melalut dalam entri ni sebab tadi aku pergi pasar malam. Cari kacang rebus abang roda tiga tu. Jangan main-main, walaupun motor dia roda ada tiga, kacang dia sedap nak mateyyy. Aku boleh dikira ketagih kacang rebus setiap kali pasar malam sabtu. Bila tak dapat, mata merah2 hidung mcm beringus. Hikhik. Okay, okay sangat menipu* O_o

Takde lah sampai mcm penagih tegar pulak rupa aku bila tak dapat kacang tu. Cuma tu la, muka kelat sikit kalau tak dapat kacang rebus spender. Haaaa, kenapa lah spender namanya?

Mama : Eh ini apa asyik makan kacang rebus je ni. Asal sabtu je, berlari kau ke pasar malam cari kacang ni.
Faya : Sedap la maaaaa, lembut lemak manis dan mengasyikkan!
Mama : Memang la asyik, dia bubuh spender dalam timbunan kacang rebus dia tu. Tu lah kau asyik sgt dgn kelembutan kacang dia HAHA. Eeee kakak sangat sebati dengan kacang spender ;-p

Itulah ayat mama tiap kali aku pergi pasar malam cari kacang tu. Asyik2 dgn teori spender dia.. HAHA mama suka bergurau yeh ma. Mentang-mentanglah kalau kat kedai makan asal sedap sikit mula la ade orang ckp letak spender la boxer la baju dalam la, eh apa lagi lahhh nak bubuh dalam makanan tu? Takkan la kena bubuh singlet pagoda dalam makanan tu baru boleh sedap? haih merepek sangat okay.

1 comment:

  1. hahahaha,dia letak kan baju dioa yg berpeluh2 tuh laa you..mgkin tu yg menjadi resipi dia turun-temurun.. :p

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.