Saturday, March 5, 2011

Tak sangkanya aku ni kreatif

Assalamualaikum, hi readers! :)

Eceh, title pun dah macam statement gila perasann. Awal aku bangkit dari tidur ini hari. Celik mata adik dan mama nak roti telur. Wahh memang kalau bangun pagi2 sabtu kena makan telur ke apa. o__O

Siap memasak siap mengemas aku pun masuk bilik konon-konon macam ade channnn lagi la kan nak rehat kan mata sikit. Rupanya tak. Dah tengahari maka aku cepat-cepat sedar yang anak dara tak elok tidur waktu mcm ni.

Aku kemas2 kotak terjumpa baju vintage labuh mama. Cantiknya la kan, kalau la aku boleh pakai. Memang aku mengaku tak slim ahhhh sbb mmg tak muat. Thehehe. Idea datang bergolek2 macam mengerti sangat yang aku perlukan mereka. Cepat-cepat ambil gunting, gunting baju tu jadi skirt labuh seperti yang diidamkan selama ini. Ehhh betul-betul jadik skirt laaaaa. Ajaibnya gunting ni, pandainya dia gunting baju jadi skirt. Berdebar-debar ahh pulak nak try, *Okay tryyyy -..-

Alhamdulillah, Muat! Muat! Idea menggunting yg aku dapat tadi membuahkan hasil. Takyah pergi beli skirt harga RM60 70 untuk percubaan pertama kali memakai skirt. Sekarang persoalan aku dah terjawab, aku memang boleh memakai skirt walaupun aku rendang2 pohon yang tak berapa nak tinggi ;)

Lepas ni konfiden la aku pergi kedai beli skirt HAHAHAHAHA takde la aku gunting2 baju mama lagi dah ;p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.