Thursday, March 3, 2011

Rajin VS Malas

Assalamualaikum, hi readers!

Okay harini memang lenguh tulang sendi panjat bukit uitm pergi class. Biasa la ni u ols, I mmg budak yang rajin. Tak sia-sia ibu bapa hantar I ke sini kan kan? HAHAHA ;p

Mula dah dia nak lari tajuk dah. tehee. Kay kay, tadi aku duk pulun buat sketches furniture untuk class en. Zul esok. Tiba-tiba iema masuk bilik...

Iema : Cuba korang teka sape msj aku, and apa dia ckp? Berita gembira ni berita gembira ni. *Cewah iema siap ulang dua kali berita gembira tu.

Najwa : Wahhhh! Class esok takde?

Aku : kau jangan cakap esok RMD takde. Bersinar-sinar muka aku*

Iema : Ahhhhh, salah! Salah! Semua salah!

Berkerut semua muka hampa -___-

Iema : Class en. Zul esok takde!

Aku, najwa , melah : YAYYYYYYYY! YEHHEYYYY! sambil goncang melah. kesian dia gugur tuala mandinya HAAHAHAHAHA

Sepantas kilat kembali ke tempat sketches terus menggulung kertas ambil satu2 susun elok2 letak dekat tepi. Ok jum pergi karaoke. :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.