Thursday, March 24, 2011

Belum sampai jodohnya lagi

Assalamualaikum,ehey hello-hello readers,

Bila dengar orang bercakap pasal jodoh, mesti mata aku jadi tak mengantuk. Mata jari kurang berkelip. Rasa teruja tu macam membuak2 tebiat. Ehh tak, itu membuang tebiat. Maksud aku tadi membuak-buak tu macam    " Ishhh nak tahu, nak tahu!" teheee. Camtulah punye semangat aku suka dengar pasal jodoh ni. Tapi tu lah kan, sebab sekarang aku sayang uitm, belajar pun tak habis lagi malas la nak tunjuk kegatalan nak berkahwin aku sangat HAHA.

Jadi yang aku nak tulis harini bukan lah perihal jodoh untuk masa depangggg. Cuma nak meluahkan rasa tak senang hati, gusar, bimbang dan perasaan tak tentu hala sebab tak jumpa-jumpa lagi designer furniture yang betul-betul hebat hingga mampu melopongkan mulut pensyarahku. Itu lah jodoh yang aku cari buat masa ni. Jodoh assignment kuuuuuuuu -____-

Ade seorang designer tu, eh tak dia arkitek. Eh bukannn bukannn dia sebenarnye arkitek dan juga seorang industrial designer berasal dari Baghdad. Masya'Allah cantiknya design dia. Sangat sangat sangat mengagumkan. Setiap line, setiap sudut, setiap lenggok designnya buat aku rasa macam bila lah aku boleh design seperti hamba Allah seorang ni. So sekarang aku sedang berusaha mencari seorang designer yang ade ciri-ciri design aku sem ni. Boleh la aku belajar bagaimana designer tersebut menghasilkan sesuatu. Moga cepatlah bertemu jodoh aku dengan designer tuuu. Aminnnn :')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.