Tuesday, September 21, 2010

Mari mengumpul saman

Salam, hello readers <3

SAMAN KESALAHAN LALULINTAS

TARIKH : 20 & 21 SEPT 2010
MASA : 5PM & 7.54AM 
( 7am? Bapak awal pak guard ni start menyaman. Gilaaa mengada! )

KESALAHAN : TIADA PELEKAT UITM SESI 2010/2011.

DENGAN INI ANDA TELAH MELAKUKAN KESALAHAN SEPERTI TERSEBUT DI ATAS. ANDA DIKEHENDAKI BERJUMPA DENGAN KETUA PEGAWAI KESELAMATAN SEBELUM 
28 SEPT 10. SILA BAWA SAMAN INI BERSAMA-SAMA. ( Bukan setakat bawak saman bersama-sama, akan ku bawa juge kuih biskut dan segala macam juadah hari raya untuk dijamu bersama T_T )

Masalahnya sekarang yang pakcik saman sy kenapa? Kan sy dah tampal sticker uitm 2009/2010 tuu. Chill la pakcik, 2010 tak habis lagi dah sebok nak saman2 suruh tampal yg 2010/2011. Apesal tak buat je sticker tahun 2000 hingga tahun 2999, sy akan jadi pelajar pertama yang pergi beli dan tampal sticker tersebut. Huhhh -.-"

Setiap hari kena saman mau tertanggal ginjal dibuatnya.

Setiap hari dapat satu saman, kumpul dan menang wang tunai.

Siap terkoyak2 lagi kena hujan saman ni. Kesian.






4 comments:

  1. ini blom lg kena masuk court UiTM.
    bicara-bicara.masuk penjara.
    :)

    ReplyDelete
  2. haih uitm ni gedik betul la. baik jangan buat 2009 / 2010 tu. Tulis situ 2009 SAHAJA. kan sng tiap2 tahun pegi renew. adoi aih

    ReplyDelete
  3. uitm mmg gila..
    kenapa la dea tak buat tiap bulan tukar sticker.lagi senang..

    eh alamak,,motor aku takde sticker lagi.haha

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.