Thursday, September 16, 2010

Boleh buka ladang ulser

ULSER !
ULSER !
ULSER !
ULSER !

Since 1st day raya kau tumbuh dan bercambah dengan pesatnya dalam mulutku ini wahai ulser. Nak makan susah nak minum susah, nak kunyah makanan terkunyah kau wahai ulser. Tidakkah kau tahu bahawa aku seksa menahan pedih. Please ulser please, pergi lah main jauh2, jangan main dalam mulutku. 

Gambar hiasan*

Hiasan ni sebijik je, yang tumbuh dan membiak dalam mulut aku ni 3 4 bijik. Dah boleh bukak kilang dah ni*


Kata orang Ulser ni sebab kurang minum air dan jarang mandi
Ewah ewah orang ni, sedap je kan main kata-kata pujangga begitu. Aku minum bergelen2 air sampai perut bulat sama saiz dengan dada ni apa cerr? Mandi ikut time la kan, takkan pulak nak suruh aku mandi setiap 5min sekali mandi. Macam takleh blah pulak macam tu -.-"

Dari mula raya aku duk menhitung hari berapa lamakah ulser ni akan menetap dalam mulut. Ingat dia nak singgah kejap je :'(

T-E-N-S-I-O-N betuuuuulllllll. Haishh

Budak ni cool kan? HAHA  Rileknya dia umpama menang mothor dr power root.
Ubat? Oh setakat bonjela tu dah disapu setebal jalan tar dah. tak elok2 juge ye kawan2. 
Hahh, Apa dia? Garam?

Iyaa, ini lah garam. Bubuh garam dekat Ulser, bukan gula.
HAHAHAHA memang silap besar la kalau aku nak guna garam untuk ulser kesayangan ni.
 No No No No! Anddddd Never!

Maka kau tunggu je lah ulser kesayangan kau ni baik sendiri ye frh ye ;DD

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.