Monday, August 26, 2013

Mingle with them

Assalamualaikum, hey readers :)

Yayy! Alhamdulillah design process and production semua berjalan lancar. Even lately aku selalu lemau, badmood, lenguh otak. *eh. otak tak boleh lenguh. Tapi hakikatnya diri ini tak lah seteruk yang aku fikir. Even takde mood aku still boleh siapkan kerja. Tiba-tiba macam baru tersedar I need to find better ways to describe my emotions because I feel like emmm nobody actually knows what I’m saying bila badmood. *sigh. Yang orang tau bila aku badmood, aku suka tidur and buat kerja aku sendiri. Sedar-sedar kerja dah siap. fuyohhh. Terror sgt iols. Nak badmood selalu lah kalau mcm ni. Kerja mesti siap cpt. hahahahaha. ok tak tak. Gila kauuuuu. Takkan nak badmood je ade yang org simbah air kumbahan dekat muka aku kangggg -_-

Selain busy dengan kerja aku juga sangat teruja bergaul dgn bff adik aku. Tahu tak betapa diorg tu sweet and comel plus kelakar nak mampuih. Aku belum start ckp diorg dah gelak, diorg belum cakap lagi aku dah nak gelak. Guane ni. Sawan aku dibuatnya. Best sebenarnya keluar dgn kawan-kawan adik. Lagi-lagi bila diorg cakap, "kakak mai ni ***** laaaaaa..." HAHAHA ok part tu aku patut skip rasa macam letak diri sendiri dalam bakul pastu aku angkat sorg2 -_-

Disebabkan aku ni super-oooover-friendly person, aku senang lekat dgn budak mahupun org tua. kadang-kadang terfikir jugak, adakah org terasa aku seperti alien yang menjengkelkan? Tak kot. *ayat sedapkan hati. hewhew. Tak sabar nyewwww nak berhuha-huha dgn bebudak tu lagi. Especially dgn shaz, arina, lani and adnin. Korang jangan berperangai comel sangat ok aku rasa nak gam korang lekat kat dinding. Ok taktau apa motif nak gam budak2 lekat kat dinding.


Arina cantik. Dah la baik, cantik pulak. grr grr


Burppp. kenyang makan kat rumah shaz. Selamat hari raya semua! :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.