Thursday, August 22, 2013

Cemburu biar celik, jangan buta.

Assalamualaikum, hello readers.

Berkurun dah tak menaip. Sampai lupa cara nak menaip.eh tak. Itu tipu sgt. Well memandangkan hormon aku tak berapa nak stabil, maka aku malas nak menaip pepanjang. Perangai aku yang gila, otak macam separa waras dengan tidak ni kadang2 org fikir aotototo bahagianya hidup mcm takde masalah. Dlm sedar tak sedar, aku dah usaha nak buat and bagi yang terbaik untuk org sekeliling. Tapi ternyata aku gagal. Kadang tu manusia plg rapat paling dekat and plg hampir dgn aku sendiri suka berkelakuan aneh. Aneh dari segi mood. Aneh dari segi layanan. Aku tak tau hubungan aneh ni akan berlanjutan sampai bila. Cemburu tak habis-habis. Pilih kasih. Cari aku bila susah lupa aku bila senang. Magaddddd. serious aku kena lalui benda ni forevahhhh? Sampai hari tua ku? Memang beginilah perasaannya selagi aku berdamping dgn mereka yang tak reti lansung jaga perasaan org. Selfish. Cuma perasaan mereka yang diambil kira. Aku tak pernah harapkan kaki sesiapa untuk aku berdiri and jalani hidup ni. Cuma aku sebagai manusia, perlukan manusia lain sebagai pendorong and pembakar smgt aku nak jadi insan lebih berguna kelak. Susah sgt ke kita nak hidup sesama kita saling respect each other, bantu yang memerlukan, pujuk yang berduka , lalui detik susah senang bersama, berkongsi gembira bersama. Susah sangat ke kita sbg manusia nak praktikkan tu semua? Sampai bila la nak biarkan hati yang keruh tu terus keruh.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.