Tuesday, October 30, 2012

Anda gagal, sila cuba lagi.

Assalamualaikum, hi readers! Selamat berhari selasa :)

Bangun pagi kononnya macam nak bangun dengan cerianya macam dalam iklan nescafe tu lah kan. Ternyata, impian tinggal impian. Sila simpan impian tersebut dalam kotak kenangan. Memandangkan 2012 ni dah hampir sampai ke garisan penamatnya, jadi sebagai seorang insan bergelar manusia haruslah aku muhasabah diri. Sepanjang tahun ni apa perkara baik and buruk yang aku dah lakukan. Bukan tujuannya nak menghitung, cuma sebagai manusia biasa memang tak pernah lari dari keseronokan dunia.

Well, begitu jugak dalam menjaga hati orang keliling. Semua hati nak kena jaga, cakap pun kena fikir nanti salah sembur sentap pulak hati dia putus nak sambung pakai gam 3sec bukannya mudah. Nampaknya disini, aku gagal menjaga hati semua orang. Ada je yang sentap menyentap. Chill laaa, boleh takkita sesama manusia ni cuba faham sikap tiap orang tu berlainan. Jangan asyik nak terasa, nak marah, nak iri hati. Tak salah nak iri hati tapi cuba tengok dr sudut +ve nya. Kalau dia seorang yang berjaya, kita jealous..Ahhh yes, memang anda dah perlu sangat lah berusaha untuk atasi kejayaan dia. Cuba jadi berjaya mcm dia. Bukan meroyan tak tentu pasal tweeet marah-marah, maki-maki dekat status fb. C'mon laaaa, matang lah seiring dengan usia. Jangan asyik berharap yang semua makhluk dalam dunia ni akan faham kita kalau kita tak cuba faham diorang. Aku bukan nak emo pagi-pagi selasa ni, cuma tah tahan dah muak dengar omelan sentap menyentap ni. Dari aku jadi budak emo, baik aku pergi google gambar pemain bola sepak yang macho tu. Aww afiq azmi, sila single sekarang saya nak mengorat. *kalau mama tau ni, dia cucuk mata aku guna garfu akibat terlalu gatal. Ok lah chuols, moga hubungan baik sesama kita akan berterusan. Mari kita elak bermusuh musuhan. Muah! xo :)

1 comment:

  1. haih byknya typo dia,bole sepak tu agaknya permainan spt jenga ker.ahaha ;DDD
    ala,bknnya sumer org perfect awk,asik kiter nak jage ati org,saper pulak nak jage ati kiter nanti kan,so abaikan mana yg tak berkeselesaan dgn awk tu dan truskan idup spt perempuan luar biasa awk tu okeh..kawan awk masih ramai mengelilingi diri awk tu (:

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.