Sunday, September 4, 2011

Ah-hah.

Assalamualaikum, hey there :)

Cuti sem yang bahagia ni bakalan berakhir seminggu saje lagi. Kena lebih gigih manfaatkan masa yang ada ni. Lepasni mana ade heaven-heaven nak tidur siang berjaga malam dah. Terhapuslah kerjaya aku sebagai mak guard. _-_

Memang takde kerja sangat la aku godek-godek cd lelama dalam bilik ni. Kemas punya lah kemas, aku terjumpa cd BLUE. hahahahaha okay aku teringat darjah 6. Kipas susah mati Blue, BSB, westlife, Nsync apa tu semua. Gila okay westlife pun buat rambut mcm tomok. Rambut M. Aku pun apa lagi, konon macam nak imbas nostalgia darjah 6 dulu. dengarlah balik sampai terlelap aku dengar suara simon. Bukan merdu pun suara tapi mampu melelapkan aku. Haih apelah yang merasuk aku masa muda dulu jadi kipas susah mati diorang. Duncan pujaan hati. Woahhh masa tu rasa macam duncan la makhluk ciptaan Tuhan yang paling handsome walaupun hakikatnya tak pun. kehkeh. Biasa la kanak-kanak nak amek UPSR, tengok handsome sikit, penyanyi rambut M pun jadi. Bajet macam kalau minat dorang boleh hilangkan stress belajar la. theheh.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.